Projektarbete

Jag kom sent till skolan idag, fast nu valde jag att inte gå så tidigt så jag får skylla mig själv. Jag struntade totalt i samhällskunskapen idag eftersom det bara skulle vara redovisningar. Sen kom jag sent till svenskan. Men det va för att jag ville vara kvar hos dig lite längre. Jag ville inte gå till skolan, jag ville hellre mysa! Efter svenskan så skulle jag och Frida bara fara till Ersängsskolan och berätta om omvårdnadsprogrammet och om hur det är att gå på Östra! Men det va ingen som undrade något eller som vågade fråga något så vi satt bara bakom ett bord i 2 timmar. Ganska tråkigt men ändå roligt att sitta och titta på alla små 9:or om ska välja program nu. Vi skulle egentligen gå hem till mig och fortsätta med vårat projektarbete men vi bakade istället cockies! Riktigt goda! Så har vi även hunnit skriva lite på våran romananalys om Candide. Så forhoppningsvis hinner vi göra färdigt den till imorgon.
Ikväll ska jag åka och kolla på träningen och sen får jag se vad jag hittar på mer. Kanske nå mys eller så blir de nått helt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback