Nu va de gjort!

Ibland är rektorn extremt seg på att göra saker, som tex. att hjälpa våran klass att få en bättre arbetsmiljö. Men ibland näe då springer han fan i väg på en gång och gör saker och ting!
Visst det slutade väldigt bra idag och det är jag ruskigt glad över! jag känner mig så stolt över hela klass( de som va där idag) för att alla va så bra! Nu känns allt så otroligt lätt! Jag mår så bra!

Det blev en fikabuffé med Frida idag efter skolan och på vägen hem ringde chefen och frågade om jag inte kunde jobba lite. Självklart kan jag de för varje minut ger pengar!
Imorgon blir det 5 timmar på jobbet och sen 2 timmar i skolan. Ganska skönt ändå. Ikväll är det dags för träning och det är sista träningen före match så ikväll måste jag vara på topp! Nästan dags att tagga igång redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback