MQ!

MQ måste ha dom snyggast kläderna! Jag tror att jag alltid har lyckats hitta någonting där varje gång jag har varit in. Nu har jag fått min lillebror att börja handla där också. Han kom hem idag med två super snygga tröjor Emilio! Självklart så kostar kläderna lite mer än vad de gör på till exempel H&M, men kläderna på MQ får man orftare vara lite mer ensam om eftersom det inte massproducerar sina kläder så som Gina Tricot och H&M gör.
Jag tycker dock att det är väldigt bra baskläder på H&M och Lindex men vill man ha lite mer speciella kläder så går iaf. jag på MQ!
Tyvärr så är det väldigt mycket REA just nu och som jag tidigare har skrivit i ett inlägg så avskyr jag verkligen REA! Det är oftast förra årets kläder eller så finns det bara tre plagg kvar av dom eller så finns inte rätt storlek. Självkart kan man hitta mycket snyggt om man orkar leta i all röra, men jag brukar hålla mig ifrån det. Ska jag lix köpa kläder så kan jag lika gärna betala normalt pris för dom. Då får jag oftast det jag vill ha och i rätt storlek.
Men nog om det nu ska jag göra mig i ordning för att fara till träningen.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vet inte riktigt men jag ska fråga det.. Så när jag vet skriver jag det i bloggen så håll utkik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback