Min lillebror!

Snacka om att min lillebror är för söt! Han kommer inte på mitt rum och frågar mig:

- Vet du vart mamma har sånna där som man kan trycka ihop? (han visar något med fingrarna)
- Hmm, menar du säkerhetsnålar?!
- Ja som en nål.

Det är ju tur att vi förstår varandra, för det är nog inte lätt för andra att förstå oss när vi pratar med varandra. Vi har som vårat eget språk som inte ens mamma och pappa förstår ibland! Han är ju nästan helt underbar!
Synd bara att han var tvungen att slå sänder en av sina hockeyklubbor idag när det var ca 50 sekunder kvar av matchen och självklart också bli utvisad! Ja du, inte lätt när man är liten!
För han är trots allt min lillebror och inte min storebror som många tror!

image88
I Chicago på kryckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback