IBK Söder - Umeå City

VI kom till semifinal och där fick vi möta Umeå City. Tyvärr slutade matchen med förlust (6-1). Trots resultatet är jag ganska nöjd med matchen. Jag fick göra några snygga räddningar och det är nog tack vare att Cilla fick mig att vakna till under uppvärmningen! Jag blev tyvärr knäad i huvudet så min nacke mår inte allt för bra och jag blev slagen på fingrarna så nu har jag ett snyggt sår där. Men det är sånt man får ta när man har valt att stå i mål!
Efter matchen gick jag, Sara och Sandra hem till mig och fixade i ordning oss sen gick vi tillbaka till Sporthushallen och kollade på lite mer innebandy och sedan for jag och Sara hem till henne för att äta lite middag innan dam och herr finalerna började. Vi tog ett glas vin till våran helt utsökta lassagne! Och sen blev vi bjudna på lite annat också. Sen bar det av till Ersäng för att kolla på dam finalen mellan Ersboda - Umeå City. Emelie var tvungen att åka till akuten (jag vet inte hur det har gått för henne men jag hoppas att det inte är någon fara!) Tyvärr så förlorade Ersboda i förlängingen men jag tycker helt klart att Ersboda gjorde en bättre match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback