IBK Söder - Ersboda 2

Innebandy!
I matchen mot Ersboda 2 vann vi med 3-0! Ersboda 2 sköt ett skott på mig under de första två perioderna, jag klistrade bollen och såg Sickan fri i mitten. Hon fick mitt utkast och lyckdes sätta den! 1-0 till oss! Sedan fortsatte vi spela bra och vann så klart matchen med 3-0!
Jag och Sara gick hem till mig så jag kunde få duscha och sen bar de av till Ersäng igen för att titta på mer innebandy. Ersbodas damer mötte Umeå city, tyvärr så förlorade Ersboda med 4-3 sen var det Ersbodas herrars tur att möta Thorengruppen. Lyckligtvis så vann Thorengruppen med 3-2!
En rolig kväll på Ersäng! Nu är det dags att sova så man är utvilad imorgon när man börjar jobba!

Jag har fått ett paket som jag måste hämta ut imorgon, jag vet inte vem det är ifrån men jag har mina gissningar på att det kan vara från Nicole! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback