Det spökar!

Riktigt härligt kväll igår! Allt som man inte tror ska hända hände och roligt va de!
Jag for till Linus efter träningen igår kväll, vi satt och rökte vattenpipa. Jag va verkligen sämst på att göra rökringar! De gick inte så bra för mig om vi säger så, jag försökte göra de som Linus förklarade att man skulle göra, men jag började bara skratta hela tiden. Men tillslut så skärpte jag till mig och då lyckades jag göra några stycken. Vi såg på Grattis Världen och pratade nästan hela natten. Självklart så ska vi ligga och berätta om hemska saker typ spöken och sådant. Så jag blir hur rädd som helst. Och sen börjar det knacka i Linus element, han berättade att de va ett spöke som brukade göra så. Efter att vi hade pratat en stund till så låter det som om någon slår väldigt hårt på dörren och jag håller verkligen på att dö av skräck! Jag blev så kissnödig så vi va tvungna att gå till toan, jag vågade nästan inte ens röra mig ur sängen eftersom jag va rädd för att någon skulle ta fast mina fötter eller nått. Men när jag väl va på toan så upptäckte jag att jag inte alls va kissnödig, jag fattar inte vad jag tänkte med men kissnödig va jag verkligen inte!
Vi ställde väckar klockor på bådas mobiler, vi vaknade av signalerna men stängde bara av dom och somnade om igen. Vi tänkte kliva upp klockan 7 men vi vaknade klockan 8 och då låg vi kvar i sängen ett tag till innan vi tog oss upp för att börja göra oss i ordning. Jag hade dock helt glömt bort att jag skulle vara på IKSU kl. 8.25 med idrottspsykologin. Men jag gick istället med Linus till skolan och satt där och väntade på att vi skulle börja med psykiatrin. Dagen gick rätt fort eftersom jag skulle fara och jobba kl. 15 så for jag tidigare från skolan, men jag va på jobbet kl 14 och då fick jag börja jobba tidigare istället för att bara sitta och vänta en timme!
Nu känns det som att de är dags att lägga sig och sova så man orkar med skoldagen imogon!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback