Vardagen är som en ost, full med hål!

Självklart så far jag till skolan en dag som denna, vi har inte ens något viktigt i skolan! VI sitter bara av tiden för att få gå på lov. Vi började dagen med en kort naturkunskapslektion och sen blev det en lång rast. Efter den här rasten så ska vi tydligen bara prata betyg med våran lärare och sen har vi ett extremt långt hål till nästa lektion, men som tur är så ska jag inte vara med på den lektionen eftersom att jag ska vara nagelmodell åt min kusin igen.
Denna gång ska hon göra gelenaglar på mig, jag ska till och med vara modell åt en till tjej samtidigt, så jag får väldigt snygga naglar idag.
Nu ska vi väl bara vänta på att få prata betyg och få tillbaka massa gamla prov sen i tvåan som hon inte har gett tillbaka till oss för än nu, sen blir det lunch och efter det en sväng ner på stan innan jag ska gå till nagelfixeriet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback