Studiebesök!

Idag hade jag körlektion på morgonen och självklart så skulle vi ha det där seminaiumet som vi skulle ha haft i fredags idag. Jag skulle tydligen få någon annan uppgift men vi ser väl hur det blir med de. VI hade ett långt hål och sen hade vi naturkunskap, tyvärr så gjorde vi inte något roligt där utan vi hade spårsökning eller nått sånt. Jag träffade Julia innan och hon berättade världens roligaste sak. Jag trodde inte de va sant, visst de kanske inte va så roligt för Julia igår men idag kunde hon glatt skratta åt det! Sen bar det av till Strålbehandlingen, vi skulle äntligen få komma på det efterlängtade studiebesöket. De va rätt intressant att se maskinerna som dom använder.
Jag har lyckats skriva på svenskan, städa mitt rum och nu ska jag åka till Linus.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback