Slapp dag!

Jag och Linus vaknade lite väl sent i morse, så ja kom några minuter för sent men det gjorde inte något. Först va det idrottspsykologi och sen hade vi såklart hål från 10.00 till12.30, jätte roligt! Jag och Frida tog en promenad och sen va det dags att skriva cancer provet, sen fick vi sluta. Kändes väl inte riktigt som om det var så värd dag men man måste ju gå till skolan.
Jag borde städa mitt rum men det känner jag verkligen inte för att göra. Det är alltid drygt innan man har börjat men när man är färdig så mår man mycke bättre! Så ja kanske borde ta mig i kragen och göra de. Jag måste göra det innan träningen iaf för den slutar allt för sent.
Nu är det dags att äta lite middag.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback