Skador?!

Kan det bli värre?! Ja men självklart så kan de bara bli värre för mig! Jag trodde verkligen att det skulle gå bra för mig nu med innebandyn, men jag ska ju absolut få skavsår i knävecken! Och det ska ju göra så pass ont att det inte ens går att ha på sig knäskydden! Jag testade att ta av mig dom övre skydden men då fick jag bara ont i knäna istället så då va de bara att kliva av träningen. Okej det kändes ganska skönt att få köra stegen en gång idag också och sen avslutades träningen med ett löppass! Det kändes grymt skönt att få springa och bara ge allt vad man har! Jag önskar bara så mycket att jag ska få slippa ha ont i knäna, knävecken eller i nacken! Jag vill bara kunna träna innebandy! Jag vill bara kunna ge allt jag kan och inte känna att det gör ont någonstans!

Jag skulle behöva ha någon som står och skriker åt mig när jag kör fys, någon som riktigt säger åt mig att jag är dålig om jag inte gör färdigt det jag ska. Någon som peppar mig att klara av att göra alla armhävningar eller rygglyft eller vad tusan det än är för fys jag ska köra! Jag måste ta och fixa någon som kan göra det, de bästa skulle nog vara om man lyckades få någon soldat från USA att skrika på en! Dom brukar ju vara ganska duktiga på det på film iaf. får försöka få tag på någon som kan hjälpa mig! Hoppas att Diana och Malin kan peppa mig lite på fredag om det blir att gymma på IKSU!

Nu är det dags att lägga sig i sängen och sova lite. Jobbigt med skola i morgon men nu är det bara onsdag och torsdag kvar sen är det trots allt bara en friskvårdsdag och sen är det helg!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback