Så skönt!

Det va grymt skönt att cykla!
Det blev en sen middag idag eftersom Robert hade en sen match, men jag va inte speciellt hungrig ändå så det gjorde mig ingenting. Jag har hunnit fixa till mina naglar nu äntligen! Jag blev nästan sugen på att fara ut och springa efter att jag hade cyklat färdigt, men när jag tittade ut så ångrade jag mig. Nu är det dags att lägga sig i sängen och läsa på naturkunskapen och försöka somna rätt snart eftersom det blir en tidig morgon imorgon. Vi ska fara och äta hotelfrukost tillsammans med laget innan våran match mot Guif imorgon.
Jag måste försöka få in allt jag bara kan om naturkunskapen ikväll eftersom det blir annat imorgon hela dagen. Jag har hunnit planerat att jag ska fara till Linus imorgon efter matchen. Och då lär jag inte lyckas plugga så mycket så det är bättre att plugga färdigt ikväll! Vi har dom perfekta planerna för imorgon så nu längtar jag!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback