Programråd..

Sovmorgonen idag var välbehövd. Det kändes så skönt att få sova lite längre och ta det lungt på morgonen. Jag lyckades ändå spela in mitt sugetionsband och skriva lite på ECT behandlingarna.
Idag hade jag bara en lektion, vi fick göra bort våran redovisning på människan socialt och kulturellt och sen bar det av till stads huset i taxi för att sitta i programrådet tillsammans med Frida. Det kändes faktiskt som om alla lyssnade på oss och tog till sig av det vi sa. SÅ nu hoppas vi på någon sorts förändring. Vi kanske inte får vara med om den men kanske att förändringen sker inom något år.
Nu har jag bara kvar ett prov på cancer imorgon, samt ett seminarium om ECT och sen ska jag bara skriva färdigt min svenska uppgift sen är det verkligen lov! Det känns så underbart skönt! Nu är det bara ett fåtal veckor kvar i skolan och sen är man färdig med alla dessa år. Då återstår bara några år på universitet och sen är man helt färdig!
Nu ska jag bege mig till Linus, så får vi se vad vi hittar på. Men jag måste då verkligen plugga iaf.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback