platta hår och träna..

Ja, innan jag for på träningen så frågade min lillebror mig väldigt snällt om jag inte kunde hjälpa honom att platta hans hår. Så självklart gjorde jag de, det är ju inte varje dag som lillebrorsan frågar om sånna saker. Han har nu kommit in i en period då han inte vill ha lockigt hår, precis som jag har gjort. Men snart kommer han väl förhoppningsvis över den.
Träningen gick väl som den gick, jag har fortfarande ont i knäna så jag satt på rumpan idag igen. Jag vet inte riktigt om det är en stil osm jag skulle kunna börja använda mig av på match men den fungerar väldigt bra på träningarna! Men jag lyckades iaf köra lite styrka under träningens gång och det kändes så otroligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback