Ny vecka...

Jaha, så va ännu en helg över. Den här veckan kommer inte att vara som alla andra! Denna dag har väl nästan varit som vanligt. VI har haft en vanlig måndag i skolan och ikväll blir det träning och efter den ska Frida och jag baka lite kladdkaka till imorgon. Men morgondagen blir en konstig skoldag, med ett grymt långt hål då jag och Frida ska jobba lite på vårat projektarbete samt försöka göra färdigt vårat psykiatriarbete. Sen blir det middag och fika hemma hos mig och sedan bär det av till pojkarna. Onsdagen blir väl rätt vanlig, fast det får vi väl se. Torsdagen blir en kort skoldag eftersom vi har jobbat ikapp på vårat projektarbete så slutar vi redan efter lunch, men då ska vi bara hem och börja laga våran fina alla hjärtansdag middag till pojkarna och sen blir väl fredagen förhoppningsvis ganska normal.
Ganska skönt att få göra lite annorlunda saker någon vecka iaf. Att bara få slipa samma gamla saker hela tiden!
Nu är det dags att äta något innan träningen och sen ska jag sattsa allt på träningen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback