Kom igen du orkar!

Efter träningen igår så tog jag mig en promenad till Linus. Idag hade vi friskvårdsdag på skolan så jag, Malin och Diana for på IKSU och gymmade. Väldigt skönt! Dom va extremt bra på att tagga mig att ta i allt va jag kunde! Så nu hoppas jag på riktigt träningsvärk imorgon! Alla måste ha funderat på om vi verkligen är helt normala idag, men vi hade det bara roligt.
Det blev hemfärd, in i duschen och sen städa mitt rum för det såg verkligen hemskt ut! Sen var det bara att ta bussen tillbaka till Ålidhem för att äta middag hos Diana. Det blev så klart tacos! Efter maten började jag med att fixa till Malins naglar för IVP galan som är imorgon. Och sen blev det innebandymatch, IKSU-Övik.
Och nu är det snart dags att gå och lägga sig så man orkar göra något imorgon, kanske att jag får vara med dig :)

   
Det blev ju lite bättre iaf :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback