Jobbig kväll!

Jag trodde verkligen att jag skulle dö igår kväll! Jag fick så ont i magen, det kändes som om jag var på väg att bli magsjuk och förkyld samtidigt. Men till slut så somnade jag och fick sova tills jag drömde en mardröm om en geting. Kände även då att jag hade ont i magen. Jag låg vaken rätt länge och kollade på tv sen kom grannars katt på besök på min fönsterbräda. Men ännu en gång somnade jag om och när jag vaknade igen så kändes allt mycket bättre. Jag trodde verkligen att jag skulle bli magsjuk och det skulle ju inte vara allt för roligt just nu när jag väl ska få spela min första match på så länge.
Men eftersom att jag mår mycket bättre idag och jag behövde aldrig kräkas eller så igår eller i natt så tror jag att jag kanske bara åt dålig mat eller något liknande.
Idag har jag i varje fall lyckats åka ner på stan med mamma och shoppa lite. Jag köpte en jätte fin tröja från MQ som Frida hittade åt mig igår och sen hittade jag även ett par Billabong shorts som jag köpte. (Bilder kommer senare)
Nu ska jag sätta mig vid tven och kolla på Sjukhuset och sen ska jag försöka plugga lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback