Grymt!

Kvällen igår va trevlig. Vi hyrde två filmer, Flickan i källaren och Ond aning. Flickan i källaren var hur seg som helst så vi gav upp den redan efter ca. 30 minuter. Ond aning var en anging konstig men jag gillade slutet.
Jag sov hos Linus och denna dag har gått extremt snabbt! Vi fick besök från Kärnhuset på projektlektionen. Det va grymt roligt att lyssna på deras livshistorier. Man tog till sig varje ord som dom sa. Mycket intressant!
Sången som han spelade för att avsluta det hela var så extremt bra! Jag fick hurvens under hela låten!
Snacka om härliga människor!
Dom har verkligen lyckats med sina liv, dom har lyckats vända allt dåligt till något bra!
Ikväll blir det innebandy träning med förhoppningar om att knävecken inte ska göra så ont! Mamma och jag ska försöka fixa till mina knäskydd lite så då kanske det går bättre! Jag hoppas på speltid i helgen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback