Glädje blandat med ångest!

Vilken jävla kombo! Ångesten trängde sig verkligen på där innan träningarna, men väl på första träningen så försökte jag släppa allt ur tankarna och bara köra på. Lyckades inte så bra men jag va grym i målet. Tror att jag hade ganska mycket ilska i mig så jag tog ut det under träningen. Grymt roligt att träna med Umeå City ikväll! Kändes skönt att få ha tankarna på något helt annat ställe. Jag fick några väldigt värdefulla tips av målvaktstränaren i laget och det kändes som att mitt liv nästan håller på att vända till det bättre inom innebandyn, nu äntligen! Jag kanske får chansen att luta mig tillbaka på innebandyn ett tag och bara känna att jag inte behöver leva ett liv någon annanstans. Det skulle kännas så skönt om jag kunde få träna varje sekund i mitt liv just nu. Bara kunna fokusera på något helt annat.
Nu ska jag fixa och trixa ihop lite saker och sen ska jag bara försöka somna så fort som möjligt innan ångesten tränger sig på för mycket!

Ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback