Flytta?!

Man kanske måste ta och flytta till hösten då. Det kändes som att sjuksköterskeutbildningen i Luleå är bättre än i Umeå. Det känns nästan mer lockande att flytta dit upp och plugga faktiskt. Jag får väl se hur jag gör, men jag har lyckats bestämma mig för att plugga vidare till hösten och inte skjuta på det. Det skulle vara skönt att få göra bort allt plugg så snart som möjligt så man kan börja jobba med det man vill. Jag och Frida ska anmäla oss till en tvådagars resa upp till Luleå för att få kolla mer på Luleå teckninska universitetet. Så får vi se vad som händer till hösten.
Vi hade högskoleinformation på förmiddagen och sedan var vi bara några tappra själar kvar på klassrådet och omvårdnadslektionen. Vi hade väldigt roligt trots att det var lång tid att bara sitta och vänta på nästa lektion. Men vi kom på att vi kunde leka lite lekar så tiden gick snabbt. På onvårdnadslektionen pratade vi om döden. Det blev ganska låg stämmning i klassrummet men lektionen avslutades på ett bra sätt och vi blev på något sätt glada igen.

  

Ikväll ska jag vara med Linus, Frida och Jonas. Vi ska väl hyra film och sen får vi se vad vi hittar på! Något roligt blir det i varje fall.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback