Cykla..

Eftersom att nästa alla roliga människor i stan inte är i stan i helgen så är det här en väldigt tråkig helg! Jag har haft så lite att göra så jag har städat på mitt rum, egentligen behövs det nog inte städas men vad ska man annars hitta på?!
Jag borde sätta mig och cykla, jag borde fara ut och springa och jag borde läsa lite på naturkunskapen. Cykla kan jag tänka mig att göra nu på en gång faktiskt, men att fara ut och springa i detta väder kändes inte alls roligt och att läsa naturkunskap kändes bara ännu värre. Jag tror jag skippar löpningen och naturkunskapen idag och ser om jag inte kan komma på något annat att göra.
Lika bra att byta om till cykelkläderna och sätta mig på cyklen så jag inte kommer på något annat att göra.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback