City akuten och blommor!

Vissa dagar är man bara så seg. Idag har jag kännt mig så otroligt trött så jag har verkligen inte gjort något vettigt Jag vaknade rätt sent och kände bara för att ligga kvar i sänge, men mamma fick med mig på buketten. Jag hittade två söta blommor och en till fin kruka som mamma köpte åt mig. Självklart så fick jag inte den dyraste orkiden eftersom jag vet att blommor inte klarar sig så länge under min skötsel. Jag brukar lyckas ha blommor levande några veckor men sen glömmer jag bort dom och då dör dom oftast. Så det blev en doft orkide och en senecio himalaya. Jag borde ha skrivit på mitt svenska arbete men jag har inte alls kännt för att använda min hjärna något så jag har kollat på massvis med avsnitt från city akuten! Jag tog mig även tid att kolla på Unerbar och älskad av alla. Den var rätt fyndig. Men nu ska jag sätta på ännu ett avsnitt City akuten och sen får jag väl se vad jag hittar på. Det är alltid lika tråkigt när du ska jobba helg Frida!

 

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback