Gott Nytt År!

Nu är det sista dagen på det gångna året, 2008. Det känns nästan overkligt när jag tänker tillbaka på året, för ett år sen gick jag fortfarande på Östra Gymnasiet tillsammans med min helknäppa klass och våra virriga lärare tyckte fortfarande att vi inte hade lärt oss tillräckligt mycket utan vi skulle absolut lära oss så mycket mer på så kort tid som möjligt. För ett år sen bodde jag i Umeå och spelade innebandy i IBK Söder. Men tiden har flugit fram och ett helt år har gått sen dess. Vi gick på balen, tog studenten och började jobba. Helt otroligt att vi klarade oss så långt. Nu har saker och ting förädrats men inte till något dåligt utan bara till det bättre. Jag kan känna mig stolt när jag säger att jag har flyttat hela vägen ner till Karlstad och nu spelar jag i SKattkärrs IK. Självklart så saknar jag allt som har med Umeå att göra, mamma, pappa, lillebrosan och mina vänner. Men det är bara att åka och hälsa på varandra.

Dagens planer är att jag ska pallra mig till pekås och handla lite, börja göra mig iordning, typ duscha, fixa håret och sminka mig lite och sen ta bussen till Emma för att äta middag och sen fira in det nya året med alla nya möjligheter.

Det gångna året:
  
IBK Söder!

  
Balen!

  
Studenten!


   
Åland!


Karlstad!


Mycket har hunnit hända och jag kan gläjdas åt det gångna året. Det känns bra att börja ett nytt år nu, vi får se vad som bjuds på 2009. Något som redan är inplanerat är Åland och Sälen, vilket jag ser fram emot väldigt mycket.
Nu får jag ta och börja klä på mig så jag hinner med det jag ska göra idag!

Hoppas att alla får en underbar sista dag på året och Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback