Snön faller.

Snön faller över Karlstad just nu, men om jag ska gissa så är det borta inom någon dag. Jag har fortfarande inte hittat mig något arbete än, men jag har fått 6 dagar ute på Sätter extra. Sista dagen just nu är på söndag. Och eftersom att det inte går några bussar ut dit på helgerna så sover jag över hos Jojo och hennes förälrar (alltså Malins familj) på Hammarö.
Ikväll ska jag och några tjejer från laget fara till Tingvallahallarna och kolla på när Skattkärrs herrar spelar. Förövrigt så har herrarna bjudit in oss i damlaget på julfest nästa helg vilket jag ser fram emot. De i herrlaget som jag har träffat är riktigt trevliga och det kommer nog bli en härlig kväll. 
Jag saknar Umeå och allt vad det innebär men jag kommer hem och hälsar på den 20:e december. Jag har säkert missat massvis med saker som har hänt men jag får updatera mig när jag väl är hemma. 
Imorgon är det match dags igen, denna gång möter vi Kumla och jag vet att det är dags för en vinst! Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter ett jobb.

Hoppas att alla får ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Malin

fest med herrarna låter ju trevligt, kom ihåg att dte skall vara ett vitt halvår ;P

Postat av: Sandra

Saknar sig gumman.. behöver ngn att jävlas med på träningarna ;)



Hoppas du ha de bra så ses vi då du kommer hem :D

2008-12-07 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback