Så nära utlandet vi kunde komma idag.

Fy va tidigt det blev i morse, det kändes hemskt tills det att jag kom utomhus och fick känna den kalla luften. Då blev det nästan ännu värre. Det blev väldigt lugnt på gymmet idag med tanke på hur jag mådde, men allt efter dagens gång så har det blivit bättre i både hals och bihålorna.
Efter besöket på gymmet bar det av ner på stan tillsammans med Emma, vi tog en fika, gick runt och fördrev tiden samt pratade på om allt möjligt roligt. Vi försökte även planera lite inför imorgon, men vi tar dagen och kvällen som den kommer. Vi passade även på att sola och bokade även in en tid imorgon för att bättra det hela lite. Det enda jag köpte på stan va mat vilket var välbehövligt eftersom jag knappt har något ätbart hemma. Nu ska jag koka mina nudlar och sen bara ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback