Nu börjar det lösa sig.

Det känns rätt skönt att vara tillbaka i Karlstad igen, men jag saknar dock redan mamma, pappa, min bror och alla vänner. Men idag var jag på intrevju på Karlstad Hemtjänst och hon sa att hon bara skulle ringa till mina referenser och höra om jag skött mina tidigare arbeten samt om jag är en bra person att ha som timvikarie. När jag väntade på bussen gick jag runt en sväng på stan och lyckades komma över mobiltbredband vilket känns skönt, det kostar inte mycket och nu kan jag hålla kontakten med alla där uppe i Umeå lättare.
Jag har blivit lite sjuk tyvärr men jag kurerar mig inför nyår som kommer att spenderas tillsammans med Emma. Vi har inte haft behovet av att planera speciellt mycket utan det får bli som det blir.
Ikväll är det träning tillsammans med Karlstad och Sjöstad, vi ska tydligen köra lite små turneringar och det kanske är bra för mig att ta det lite lugnt.
Nu ska jag gå ner i källaren och boka in en tvätt tid och sen ska jag ta mig något att äta till lunch och sen får jag se vad dagen bjuder på.

Jag slapp mardrömmarna trots att du skrämde mig igår.

Hoppas att alla får en bra dag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback