Dags att bli starkare!

Klockan är inte så mycket och jag är redan uppe, men det tog på att kliva upp så här tidigt. Jag lät väckaren ringa ett bra tag innan jag klev upp och stängde av den. Men nu har jag lyckats vakna till liv och jag ska bara packa min väska och sen tar jag en promenad till Sundsta där jag ska träffa Emma och Nina för att gymma. Men för mig blir det nog en lätt runda eftersom jag är rätt sjuk idag men jag vill inte bara lata mig så jag kör på lite lätt och ser hur mycke jag orkar.
Efter träningen så ska vi vidare ner på stan för att kolla runt lite och börja planera inför nyår.. kanske lite sent att göra det dagen innan men om man inte har haft behovet av att planera det innan så brukar det oftast bli bättre än om man har gjort upp planer så långt innan att dom har hunnit ändrats tusen gånger.

 
Jag saknar sommaren, våra dagar på stranden Frida.Poca och Malin med sina knäppa idéer.

Nu är det dags att ta sig i kragen och börja göra sig färdig. Hoppas att alla får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, det var en in bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback