Kaos!

Morgonen på jobbet började rätt kaotiskt. Det var patienter som skulle op duschas och det var massor med saker som skulle göras men som jag faktiskt tror vi inte hann med. Men det gällde att prioritera under dagen. Vi klarade iaf hela dagen utan att göra några större misstag och nu är det bara två pass kvar på strokecenter. Snart har jag gjort mina 9 veckor där och det har verkligen tagit på. Tunga patienter, mycket att göra och för lite folk om dagarna. Men trots det så är jag nöjd över denna sommar.
När jag kom hem från jobbet så la jag mig i sängen för att vila ögonen lite, det blev en stunds vila och sen lite middag. Resten av kvällen har varit väldigt lugn, har inte haft så mycket ork till att göra något annat. Känns rätt skönt att få ligga ner och känna lugnet någon gång. Imorgon har jag ledigt och då får vi se vad det blir, måste packa mina väskor och göra sånt färdigt. Men nu ska jag sätta mig och skriva mitt CV så jag har det färdigt till resan.

Hoppas att alla får en underbar kväll!

Nu är det bara 4 dagar kvar till jag är framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback