Sjukhusbesök.

Jag avbokade tyvärr spinningpasset imorse eftersom att jag fick veta i går kväll att vi hade sovmorgon till kl 11.45 idag, men jag klev ändå upp rätt tidigt och gick till gymmet. Sen var det dags för skola, men bara en lektion. VI hade naturkunskap och vi sa att vi ville spränga saker på våran labbtimme, okej vi kanske inte får spränga saker på skolan men något som kunde vara roligt att se ville vi göra. Det slutade med att vi fick göra badbomber. Mina och Fridas blev extremt lyckade så nu är det väl bara att ta sig ett bad nån dag för att se om dom är bra. Sen bar det av till sjukhuset, inte för att någon blev sjuk eller skadad men vi skulle upp dit för att hämta ut kläder till praktiken samt hitta ett skåp i omklädningsrummet och hitta till rätt avdelning så man vet vart det är man ska gå på måndag morgon. Nu ska jag bara ta det lungt och sen ska jag väl hitta på något med Linus, Frida och Jonas ikväll.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback