Projektarbete, körkort och Ålandsresa.

Jaha, så nu har man lyckats ta körkortet. Men inte har jag hunnit köra nå mer bil sen igår på uppkörningen. Ikväll ska jag iaf. låna mamma och pappas bil och bara köra runt i stan lite. Imorgon måste jag skriva färdigt min del i projektarbetet och sen bär det av mot Åland! Det kommer att bli en grymt rolig resa, känns dock jobbigt att det är just den här helgen eftersom jag behöver mer tid till projektarbetet, men det får gå som de vill med det. Nu ska jag lägga mig och vila ett tag, jag är så otroligt trött eftersom jag jobbade till 21.30 igår och idag började jag 06.45 så det blev inte många timmar sömn i natt så nu ska jag vila kroppen lite.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Julia

grattis till körkortet!!!!!
hoppas att vi ses när du kommer hem från åland
kramkram

2008-04-24 @ 08:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback