Ledigt men ändå så mycket att göra!

Jag visste inte att det kunde vara så här skönt att vara ledig två dagar i rad! I onsdags efter jobbet så tog jag bussen till Vännäs för att äntligen få träffa världens sötaste bebis! När jag kom till Vännäs så hämtade Stephanie mig och vi åkte direkt till hennes föräldrar där vi åt middag. Sen for jag, Stephanie och Alf hem till Stephanie och Sebastian för att se på film. VI såg en skräckis som gav mig rysningar. Sen var det dags att sova. Igår så vaknade jag relativt tidigt, men om jag jämför med när Stephanie hade varit tvungen att kliva upp för att Lucas började gråta så fick jag sova rätt länge. Vi bestämde oss för att åka in till stan och vi fick med oss Alf. Först for vi och besiktade bilen och sen ner till stan och kollade på jackor åt Stephanie, men hon hittade inget och Alf tröttnade på att vänta. Så vi åkte till Wilma där två små söta barn väntade. Tydligen så skulle Kevin vara rätt blyg men det märkte inte jag av, ganska direkt så fick jag kramar av honom och han tyckte mer om att vara med mig än med Alf. Sen bar det av till Leos lekland som var extremt roligt, men jag blev riktigt trött på att klättra upp och ner. Men man fick en ordentlig träning. Sen åkte jag med Wilma, Kevin och Alex till Sofiehem för att få sova lite.
Tidigt upp imorse för att fara på ett härligt spinningpass och sen blev det fika med Mattias. Kändes roligt att få träffas eftersom det var ett bra tag sen sist. Nu sitter jag bara hemma och tar det lungt. Snart ska jag väl ut med pappa och övningsköra lite.

 image148
Världens sötaste Lucas!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Die

Nej men så söt!!!

2008-04-21 @ 14:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback