Länge sen!

Nu är det ett bra tag sen jag bloggade, men jag har haft väldigt mycket att göra. I fredagskväll så va vi i Hörnefors och ordnade ett lågstadie disco som blev rätt bra, men usch va trött jag blev på ungarna. Sen var det Högskoleprov i lördags och direkt efter det så åkte jag till Ersäng och satt hallvärd, sen for vi förbi Frida. Söndagen spenderades på Ersäng igen, denna gång för att sitta i sekritariatet. Måndagen började tidigit. Jag va på sjukhuset och virrade lite smått i kulverten innan jag tog mig upp på Kirurgen 3. Första dagen på praktiken var suverän! Jag är än så länge mycket nöjd över min placering. Måndagkväll blev en tv kväll, det blev 100 höjdare och lite Flight of the conchords. Sen välbehövd sömn. Denna dag började lika tidigt men utan något som helst virr i kulverten. Jag har haft det precis lika roligt idag, jag längtar redan till i morgon så att jag kan få komma dit igen!
Nu ska jag lägga mig ner och vila ett tag eftersom att det tar på krafterna att göra praktik.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback