Plugga, plugga, plugga

Ja de är väl det ända jag har gjort denna vecka. Det känns väldigt drygt, under träning idag så satt jag och tänkte på vad ben heter på latin. Efter några minuter kom jag fram till att det måste vara extremitas inferior. Men vad kommer jag på efter de?! JO ännu fler latiska ord, under träning ska man inte tänka på skolan. Då lyckas man som inte så bra! Tur att jag får ståmatchen!
Just nu hyser jag hat mot skolan!!! Jag vet att hat är ett väldigt hårt ord, men det går inte att tycka något bra alls om skolan! Man kanske skulle ta och göra som Lotta lärde oss. Det räcker med att ta några alvedon, eller det är ganska många som ska ner i magen innan något händer. Och jag det känns verkligen inte värt att ta livet av sig bara för att skolan är skit. Snart är den över, snart är det jullov och efter det är det bara 13 veckor i skolan sen är det dags för praktik och sen tar vi STUDENTEN!
 
Kattungarna
har växt väldigt mycket och ögonen (öga = oculus) är snart helt öppna! Dom är så söta! Om någon är intresserad av en kattunge så hör bara av er.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback