Onsdag

Så va det onsdag, jag sjukanmälde mig idag. Men inte för att jag är så jätte sjuk utan för att jag måste plugga! Jag lovade även Stephanie att vi skulle gå på stan ett tag idag. Jag klev upp kl 8 åt lite frukost och sen började jag plugga. Jag satt med mina papper i ca. 3 timmar innan jag bestämde mig för att gå ut och gå.  Jag tror de kan vara bra att rensa huvudet lite medans man studerar, de blir så otroligt många nya ord som far fram och tillbaka i huvudet så man kan inte tänka klart när man suttit för länge. Jag ska snart åka ner till skolan för att vara med på klassmötet med rektorn. Sen blir det stan i någon timme och efter det bara plugg igen!

Skolan:
v. 48 Fredag: Lämna in samhällskunskapen, prov medicinsktkterminologi (ca 200 ord som jag ska kunna på svenska, latin och grekiska)
v. 49 Måndag: Seminarium (Religion), Lämna in psykologiarbetet
         Tisdag: Seminarium (Samhällskunskap)
v.50 Måndag: Prov Psykiatri (Personlighetsstörningar)
        Tisdag: Seminarium Psykologi (Borderline)
        Onsdag: Redovisning socialomsorg (fallbeskrivning) prov fortplantningsorganen (sjukvård)

Inte så roligt, men efter onsdag v. 50 så ska vi bara läsa en bok på svenskan och sedan är det JULLOV!

Kommentarer
Postat av: SaraM

Du har glömt provet på fortplantningsorganen... JAG ÄLSKAR SKOLAN OCH NÄR VI HAR SÅHÄR STRESSIGT! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

2007-11-29 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback