Lars!

Hur kunde jag glömma?!
  Tack Jonas för att du ifrågasatte varför jag inte har skrivit om Lars!

I söndags va Jag, Frida, Jonas och Fredrik på Lars Winnerbäck! Det måste vara den bästa dagen i mitt liv, varje gång jag får se Lars live så pirrar det i min mage, han är så bra! Han spelade både nya och lite äldre låtar och varenda en är bra, jag förstår inte hur en artist alltid kan lyckas med alla låtar.
Efter konserten fanns det inte mycket röst kvar hos varken mig eller Fredrik, fast han var ju trots allt förkyld. Men själv så skrek jag så mycket att rösten försvann. Alla hade väldigt roligt efter konserten, varje gång jag öppnade munnen för att prata så skrattade alla!

Kul att man kan göra folk glada!


Lars får klart 10/10 av mig för denna kväll! Helt underbart!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback