Förkylningstider!

Ja huvva! Nu börjar alla bli förkylda och självklart så har jag sovit lite för lite under några veckor så mitt emunförsvar har väl försämrats med sådär 50%. Så nu har jag dragit på mig halsont, det är bara till att börja kurrera sig så man slipper alla hemska förkylningar!
Jag tror jag börjar med en kopp te och lite honung, sedan blir det nog varma bad!

Nu har man iallafall lyckats göra bort ett prov så nu återstår bara några prov och några inlämningsuppgifter innan jullovet! Ikväll blir det bara en slapp kväll med lite fotboll.

Kommentarer
Postat av: linnea

urk. samma här :/ Jullovet är efterlängtat..

Postat av: linnea

urk. samma här :/ Jullovet är efterlängtat..

2007-11-21 @ 16:20:28
URL: http://ping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback