Sista dagen i skolan!

Ja nu är det sista dagen iskolan för min del! Vi har julavslutning imorgon, men jag tänkte ju som sagt åka till Vännäs idag efter vår klassmiddag på Droskan! Jag har två lektioner kvar sen vänter det allt för efterlängtade jullovet! Jag börjar med omvårdnad och sedan blir det socialomsorg/utvecklingesstörning. Tyvärr så kommer jag inte kunna vara med på Beachvollybollen eftersom jag har så förbannat ont i nacken! Jag förstår inte riktigt varför vi bokade vollyboll planer eftersom vi redan i 1:an såg hur värdelösa vi är på vollyboll! Vi kunde ju typ bara spela bollen över nätet två gånger! Jaja, vi ska vara glada över att vi får göra något annorlunda istället för att bara sitta i klassrummet och dega!
Nu ska jag packa min väska och sedan ska jag gå ut till bussen!

Ha en bra dag allihopa!


På väg hem från skolan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback