Så var helgen snart över

Söndagkväll igen! Helgen har varit helt otroligt roligt! Började bra med att jobba i fredagskväll och sedan vinst mot holmsund i lördags. Festen hos Sara var trevlig! Lite synd bara att det skulle behöva sluta som det slutade. Jag och Daniel åkte hem vid halv 12 eftersom vi båda var väldigt trötta. När vi kom hem så gick vi och la oss men sedan var det bara att kliva upp eftersom det kom några som ville hälsa på.
Det roligaste var ändå att tjejen som kom trodde att korten på kylen var våra barn, att jag och Daniel hade två barn och att det var vårat hus. Ja visst, de skulle väl vara trevligt men just nu så är det inte så. Jag gick och la mig efter ett tag och Daniel stannade uppe tills Jonas for hem. Jag tänkte försöka hålla mig vaken tills Daniel kom och la sig i sängen men jag somnade så fort som mitt huvud träffade kudden. Idag har jag bara tagit det lungt, har faktiskt lyckats skriva färdigt mitt arbete om lungorna som jag ska lämna in imorgon. 
Måste nästan gå och lägga mig snart eftersom jag har körlektion imorgon kl 07.00!

Nu är det bara 3 dagar kvar i skolan sedan väntar ett efterlängtat 3 veckor långt lov! 

Kommentarer
Postat av: SaraGumman

tror du har missat att berätta om Daniel? ;)

2007-12-17 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback