Roligt!

Igår så hade vi två lektioner och efter det så tog vi bussen till Iksu, där spelade vi beachvolleyboll i 2 timmar! VI hade det ruskigt roligt! Jag satt och målade naglarna och räkade poäng! Extremt roligt att se hur alla ofrade sig för att nå bollen!

   
   

Efter att alla hade duschat och vi suttit i omklädningsrummet på IKSU i ca 1 timme så tog vi bussen till Droskan där vi skulle äta! Alla va väldigt hungriga och när vi stod och väntade på att alla skulle komma så kom våran gamla lärare Kerstin dit! Alla, eller de flesta blev extremt glada! Hon va en extremt bra lärare som vi gillade, tyvärr va hon tvungen att sluta, men hon lovade att hon skulle komma på vår student! Nästan alla i klassen kom på middagen och det blev hur trevligt som helst, vi skrattade och pratade.

   
Johanna, Sara            Kerstin, Sofia         Petra, Johanna      Eleonore, Helena

Efter middagen gick jag, Emma, Frida och Astrid till stars, de ville ha kaffe och sedan tog jag bussen till Vännäs!
Det absolut bästa med dagen var att Stephanie ringde och berättade att min nyårsklänning hade kommit! Och sen fick jag ett sms av Diana, hon undrade om jag fortfarande va på att åka till Åland för att spela innebandycup, självklart är jag de! Och sedan att vi fick träffa Kerstin igen! När jag kom till vännäs så for vi direkt och hämtade ut klänningen! Sen fick jag testa den och jag ville inte ta av mig den, jag ville att det skulle vara nyår på en gång! Sen åkte jag hem till Daniel! Väldigt trevlig dag!


Nu är det snart dags för träning! Men jag bloggar nog mer efter den!

Kommentarer
Postat av: SaraP

Va fin klänning :D

2007-12-22 @ 00:23:14
Postat av: Alex

Beachvolley är kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback