Olofsfors

Så va jag hemma igen. Det gick ganska bra med jobbet på Olofsfors, lite tröttsamt kändes det. Men vi fick bulle och choklad när vi va färdiga. Nu är det bara till att lägga sig i sängen och njuta av livet, för livet leker! Det känns verkligen skönt att jullovet snart är här! På något sätt flyter mitt liv på väldigt bra, jag vet inte riktigt varför. Men jag njuter medans der varar för vem vet snart kanske det slutar att gå bra och allt bara vänder neråt!

Jag fick mig ett par extremt roliga stunder under jobbet, måste lägga upp några bilder som visar hur knäppa alla i laget verkligen är (på ett bra sätt!)

 
   
       Anja                    Maria                  Adde           Malin, Sara, Biffen
  
Oskar, Cilla                        Adde                       Desire

Diana
ville inte vara med på bild just därför slipper hon det! Desire är ny i laget (jag vet inte om jag har stavat ditt namn rätt för så stavar inte jag mitt, men på hemsidan står det på detta vis!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bild på mig, verkligen! Skiner verkligen i mitt ansikte av glädje.

2007-12-18 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback