Men alltså!

Luciatåget idag var väl okej, men inte så som man önskar att det va! Inte helt bra. Men man ska inte klaga, vi har ju iallafall ett luciatåg!
Efter luciafirandet så satt vi oss ner för att göra färdigt vårat socialomsrogs arbete, vi var nästan helt färdiga när våran lärare kommer in och säger att hon behöver två st. som ska hjälpa henne att fara och handla fika till redovisningarna. Vi i våran grupp var dom enda som satt i klassrummet och vi sa att vi inte kunde, men sa att de satt folk i datasalen som hon kunde fråga. Men nej, dom dög inte! Så hon blev sur och gick därifrån. Vi var precis färdiga när hon gick så jag och Johanna gick till hennes rum för att säga att vi kunde följa med nu, men då säger hon: -Nä nu skiter vi i det där, vi redovisar bara! Så börjar hon gå sin väg igen och slänger ur sig: -Jag är så trött på alla konstiga elever, vi struntar heltenkelt i fikat coh redovisar bara. Jag orkar inte! Men efter några minuter så frågar hon ändå några andra i våran klass om dom kunde följa med henne: -Det är ingen annan som ställer upp och följer med så jag tänkte fråga er!
Hon är inte smartast! Jag kan väl säga så att det är inte många i klassen som tycker speciellt mycket om henne, och efter det här så tycker nog inte någon alls om henne!
Men dagen gick bra ändå och snart är det dags för träning! Måtte de bara gå bra på den så jag får stå i helgen!

Nu kan jag stryka ännu mer från planeringen och det är inte länge kvar till julafton!
v. 48 Fredag: Prov i medicinskterminologi
                         Lämna in samhällskunskapen
v.49 Måndag: Seminarium Religion
v.50 Måndag: Lämna in människan socialt och kulturellt
                         Prov i psykiatri (personlighetsstörningar)
         Tisdag:  Seminarium psykologi (Borderline)
        Onsdag: Fortplantningsprov
        Torsdag: Redovisning (socialomsorg)
                          Lucia!
        
Fredag:  Vara nagelmodel åt min kusin samt jobba
v.51 Tisdag:  Seminarium Samhällskunskapen (tamilska tigrarna)
         Fredag: JULLOV!

 

Kommentarer
Postat av: SaraM

Det stör mig jättemycket att man inte kan se vem som är lucia! Värmeljus på golvet nästa år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback