Mellandagsrea!

Jag avskyr verkligen mellandagsrea! Det är inte roligt att gå på stan då! Jag orkar aldrig stå och knuffas för att få den storleken jag vill ha och jag orkar aldrig stå i mils långa provrums köer! Det är pest! Jag väntar hellre tills efter nyår någon gång för att slippa stå där och bli sur på någon annan som tog plagget jag ville ha.
Men jag tog mig ändå ner på stan idag efter jobbet för att köpa ett nytt puder på Make Up Store. Jag trodde att jag skulle gå ensam men eftersom att jag och Sara slutade samtidigt så fick jag skjuts av henne ner till stan och sen gick vi där tillsammans.
Jag fick med mig ett puder och lite vitt vin från stan idag! Imorgon åker jag ner till stan igen, ska först på körlektion och sedan ska jag och Frida gå på stan tillsammans, men inte för att shoppa en massa utan bara för att vara med varandra innan hon åker till Gällivare! Sen ska jag träffa min kusin lite snabbt för att få låna en jacka av henne samt få mitt vin. Sen blir det till att fixa Saras naglar och sedan åka till Daniel!
Nu är det dags för middag och sen en efterlängtad träning! Idag blir det fys träning samt massor med spel!

Kommentarer
Postat av: Lorena

heey
den är från gina tricot =)
ha en bra kväll!

Postat av: Sara

Mellandagsrean sööög! Jag hittade nada!!

2007-12-31 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback