Match!

Så var de lördag! Fredag kvällen spenderade jag på jobbet, det var faktiskt exmtremt roligt att jobba i går kväll! Alla ordinarie var på julmiddag så det var bara vi vikarier. Så det kändes nästan som det brukar göra på sommaren förutom att det blev mörkt väldigt snabbt.
Idag har vi varit i Holmsund och spelat match! Vi vann! Söder - Holmsund 3-1! Jag fick stå och jag måste säga att jag är välidgt nöjd med min egna insatts, det fungerade väldigt bra för mig. Lyckades göra några väldigt snygga räddningar, men vjag skulle inte klara av att vinna utan mina duktiga utespelare! Anja och Malin var på topp idag! Jag höjer hela laget för eran insatts, jag höjer även spelarna som vi har på skadelistan eftersom alla hade tagit sig tid och åkt ut till Holmsund för att heja på oss! (Verra, Alicia, Malin, Sara, Sandra och Jannice!)
Adde
hade det väldigt roligt i omklädningsrummet strax innan matchen!
Ikväll blir det fest hos Sara och Andreas!

v. 48 Fredag: Prov i medicinskterminologi
                         Lämna in samhällskunskapen
v.49 Måndag: Seminarium Religion
v.50 Måndag: Lämna in människan socialt och kulturellt
                         Prov i psykiatri (personlighetsstörningar)
         Tisdag:  Seminarium psykologi (Borderline)
        Onsdag: Fortplantningsprov
        Torsdag: Redovisning (socialomsorg)
                          Lucia!
        
Fredag:  Vara nagelmodel åt min kusin samt jobba
v.51 Tisdag:  Seminarium Samhällskunskapen (tamilska tigrarna)
         Fredag: JULLOV!


Adde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback