Lucia imorgon!

Nu har onsdagen flugit förbi och det är snart julafton! Nu kan jag stryka ännu lite mer från min planering, riktigt skönt!

v. 48 Fredag: Prov i medicinskterminologi
                         Lämna in samhällskunskapen
v.49 Måndag: Seminarium Religion
v.50 Måndag: Lämna in människan socialt och kulturellt
                         Prov i psykiatri (personlighetsstörningar)
         Tisdag:  Seminarium psykologi (Borderline)
        Onsdag: Fortplantningsprov
        Torsdag: Redovisning (socialomsorg)
                          Lucia!
        
Fredag:  Vara nagelmodel åt min kusin samt jobba
v.51 Tisdag:  Seminarium Samhällskunskapen (tamilska tigrarna)
         Fredag: JULLOV!

Jag tror dock inte att det gick så bra på fortplantningsprovet, vi får väl se någon gång efter jul hur det gick. Vårat socialomsorgs arbete går inte heller så bra, vi får inte tag på någon socialhandläggare som kan svara på våra frågor. Men vi kan ju inte få IG bara för att det inte går att få tag på någon, det är trots inte det arbete går ut på! Redovisning imorgon iallafall, så vi får väl försöka babbla på! Ikväll har jag varit med Daniel, vi for till Sara och Andreas. Mysigt med glögg och pepparkakor!  Imorgon är det lucia! Jag älskar luciatåg, det är så trevligt, massor med ljus och härliga jullåtar! Nu är det dags att fixa naglarna och sen är det bara att lägga sig i sängen och hoppas på att mamma kommer och lussar imorgon!


Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback