Jullov!

Första riktiga dagen på mitt 3 veckor långa jullov! Igår var det inte jullov på riktigt utan jag skippade bara att fara på julavslutningen! Efter träningen igår var jag helt utmattad och jag kände att det va bäst att bara lägga sig i sängen och sova för jag visste att jag hade körlektion kl 7 imorse! Jag vaknade faktiskt och steg upp när väckarklockan ringde, annars brukar jag somna om och vakna väldigt sent!
Körlektionen gick jätte bra! Nu är det inte långt kvar till körkortet! Jag har halkbanan i januari! När jag kom hem kände jag mig inte det minsta trött så jag satte igång med att baka pepparkakor! Väl färdig med dom så satte jag mig och julpysslade lite, så nu känner jag lite julstämmning! Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på så jag somnar väl snart! Får se om jag åker ner till stan något eller om jag bara tar det lungt här hemma och kanske går till Frida med hennes julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback