Jul!

Nu är det snart jul! Och då är det inte långt kvar till  nyår! Jag längtar ihjäl mig! Jag vill ha på mig min klänning nu! Inte sen!
Igår kväll hade jag tänkt ha en lugn hemma kväll men så blev det inte riktigt, det blev en lugn kväll men inte hemma hos mig utan jag tog bussen 19.35 från stan till Vännäs! Stephanie ringde och tyckte att jag kunde komma och vara med henne. Vi såg på film och tog det bara lungt. Sen åkte jag med henne och Sebbe till stan idag för att köpa en julklapp till Daniel! Sen tog jag mig hem och somnade! Jag vet inte varför jag är så himla trött men det kankse är bra att sova lite eftersom jag ska upp så tidigt imorgon! Jag har hunnit vara till Frida ikväll, vi har bytt julklappar och pratat! Nu ska jag bara ta de väldigt lungt och sova massor i natt eftersom jag börjar jobba kl 07.00 imorgon! Efter att jag har jobbat klart så åker vi till Kvarnbyn för att fira jul tillsammans med kusinerna så nu hinner jag inte skriva mer innan jul! Jag vill bara önska er alla en riktigt God Jul!

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback