Fortplantningsorganen

Ja, det känns som om vi har suttit hela dagen och bara pratat om fortplantningsorganen och könssjukdomar. Ganska tråkigt, men på nått sätt så hade alla i klassen väldigt roligt! Först säger våran lärare Lotta att man kan använda fil mot svamp i underlivet, ingen fattar speciellt mycket just då. Men på eftermidaddan har vi Helena i sjukvård och hon fortsätter prata om ungefär samma saker som Lotta just gjort. Och då säger även hon att man kan använda fil mot svamp i underlivet. Då fick alla i klassen en bild i huvudet om hur tusan man skulle få in fil i underlivet. Jag gissade på att man skulle göra ett hål på filförpackningen och sedan bara trycka in alla fil. Men så var de inte man gjorde.
Alla började skratta och vi började istället prata om olika huskurer mot olika problem. Vissa kanske fungerar men jag vet inte om man vågar testa alla!
På något sätt känns allt så lätt för mig idag även fast det är dåligt väder och fast jag halkade och slog min armbåge och rygg imorse, jag vet inte varför. Det kan bero på att jag har lyckats göra bort Samhällskunskapen och Psykologin. Men det kan vara en annan sak också. Jag tror att det är för att jag har något väldigt roligt att tänka på. Jag sitter bara och tänker på det hela tiden!

Snart kommer lille Neo! Men jag tycker fortfarande att du ska kläma ut honom lite tidigare Stephanie!!! typ i Februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback