Annandagen!

Julafton var mysig som vanligt, hela familjen var samlad. Det va Jag, pappa, mamma, Robert, Ida, Jenny, Inko, Berith, Albin och Niclas. Det kom en till och med en jultomte, först kände jag inte igen honom men sedan insåg jag att det var våran granne och hans dotter som kom och delade ut våra julklappar. Det var förstås för att Albin är så liten som vi hade jultomte, men det kändes väldigt trevligt!
Jag fick en massa fina saker som jag vet att jag kommer ha väldigt stor nytta av! Det blev massa med kastruller, en verktygslåda, påslakan, presentkort, två mattor och massa annat fint!
Tack Stephanie för dom fina duntofflorna! Tack Frida för ljuslycktorna, Ängeln, boklampan och fransböjaren! Tack Daniel för presentkortet på MQ!

Tack alla för fina julklappar!

Idag är det är det annandagen och jag har varit i Penglund hos Daniel! Imorgon ska jag jobba istället för Stephanie, 7-12. och sedan blir det att väldigt snabbt gå på stan för att hitta lite små saker till Nyår!
Nu ska jag sätta mig och se Extraordinary people på kanal 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback